Trening EMS czy warto?

Z poradnika dowiesz się, czy trening EMS boli, jak działa, na jakie efekty można liczyć i czy jest to bezpieczna forma treningu. Sprawdź poniższe wskazówki, a przekonasz się, czy warto zdecydować się na trening EMS!

Spis treści:

  • Trening EMS czy boli
  • Trening EMS czy działa
  • Trening EMS czy jest bezpieczny

Trening EMS czy boli

Trening EMS to innowacyjny sposób na poprawę swojego wyglądu i samopoczucia. EMS to inaczej trening poprzez elektrostymulację mięśni. Konieczne jest założenie specjalnego kombinezonu, którego używa się podczas treningu. To dlatego często rodzi się pytanie, czy trening EMS boli? Odpowiedź jest prosta – trening EMS nie boli! Przede wszystkim ważne jest to, że trening ma być dla nas przyjemnością, a nie karą. To dlatego można powiedzieć, że EMS trening jest nawet przyjemniejszy niż tradycyjny trening na siłowni. Kombinezony do treningu EMS mogą wydawać się ciężkie, ale samo przygotowanie do treningu jest szybkie, a kombinezon jest mobilny, więc jego noszenie nie wiąże się z żadnym dyskomfortem czy bólem! Impuls elektryczny jest podawany przez układ nerwowy do mięśnia. Jest to specyficzne uczucie, ale nie boli. Innowacyjne technologie sprawiają, że możemy dobrać rodzaj, głębokość, moc i częstotliwość impulsu.

Trening EMS czy działa

Czy trening EMS działa i czy warto się na niego zdecydować? Wystarczy zaledwie dwa treningi w tygodniu, by osiągnąć oczekiwane rezultaty. Jak pokazują badania, trening EMS zwiększa siłę aż o 30%, a wytrzymałość o 108% w 6 tygodni. To odpowiednia forma treningu zarówno dla sportowców, jak i amatorów. EMS trening wzmacnia mięśnie głębokie i poprawia propriocepcję. Electrical Muscle Stimulation nie obciąża stawów. Warto jednak mimo wszystko dodatkowo wykonywać trening specjalistyczny.

Trening EMS czy jest bezpieczny

Czy trening EMS jest bezpieczny? W stu procentach tak! Elektrostymulacja mięśni to sprawdzona metoda, która jest wykorzystywana przez fizjoterapeutów, rehabilitantów, profesjonalnych sportowców czy chiropraktyków. Impulsy oddziałują bezpośrednio na mięśnie. Nie trzeba wykorzystywać żadnego sprzętu do ćwiczeń czy dodatkowych obciążeń.