Trening EMS – efekty

Trening z wykorzystaniem elektrostymulacji, staje się coraz bardziej popularny w Polsce. Ze względu na to, że jest to metoda stosunkowo nowa, wiele osób zastanawia się nad skutecznością treningu ems. Czy trening trwający 20 minut, kilka razy w tygodniu rzeczywiście pomaga w widoczny sposób odchudzić i wzmocnić całą sylwetkę? Brzmi to nierealnie, jednak jest to możliwe! Postaramy się wyjaśnić na czym polega fenomen treningu ems. Jakie efekty daje trening ems? Czy wiążę się ze skutkami ubocznymi? Wyjaśniamy!

Spis treści:

  • Elektrostymulacja – efekty treningów EMS
  • Trening ems efekty przed i po
  • Trening ems skutki uboczne
  • Trening ems efekty forum – przegląd waszych opinii

We wpisie dowiesz się jakie są efekty treningów EMS i jak wyglądają efekty przed i po treningu EMS. Przeczytasz także, jakie są skutki uboczne treningu EMS oraz jakie są opinie użytkowników na temat elektrostymulacji.

Elektrostymulacja – efekty treningów EMS

Trening EMS czyli Electrical Muscle Stimulation, to rewolucyjny pomysł na trening ogólnorozwojowy, który polega na elektrostymulacji wybranych partii mięśni. Jednoczesna elektrostymulacja mięśni, połączona z prostymi ćwiczeniami, jest treningiem skierowanym do wszystkich, którzy chcą wysmuklić sylwetkę, stracić kilogramy lub wzmocnić swoją kondycję. Do treningu ubiera się specjalnie zaprojektowaną kamizelkę, pas biodrowy oraz opaski na uda i ramiona, na których są umieszczone elektrody, odpowiadające za elektrostymulację poszczególnych mięśni. Przed pierwszym treningiem przeprowadza się analizę składu ciała i dopasowuje intensywność ćwiczeń do zamierzonych celów i kondycji osoby ćwiczącej. Trening tą metodą nadaje się idealnie dla osób, które chcą wzmocnić mięśnie po kontuzji i zabezpieczyć się przed jej nawrotem. To metoda zalecana przez rehabilitantów, zwłaszcza pacjentom, którym schorzenia nie pozwalają na klasyczne ćwiczenie na siłowni.

Trening ems efekty przed i po

Co wyróżnia trening EMS spośród innych form aktywności fizycznej? To oczywiście wykorzystanie impulsów elektrycznych, do skuteczniejszego pobudzenia skurczu mięśni. Tego typu głębokie pobudzenie mięśni, jest niemożliwe do uzyskania podczas tradycyjnego treningu. Pobudzenie głęboko położonych mięśni impulsami elektrycznymi, pozwala zwiększyć efektywność ćwiczeń i skutecznie skrócić czas trwania treningu. Trening EMS pozwala na szybkie zwiększenie masy mięśniowej, ujędrnienie i wymodelowanie sylwetki, oraz redukcję zbędnej tkanki tłuszczowej i cellulitu. Jeśli prowadzisz siedzący tryb pracy i skarżysz się na ból pleców czy karku, z pewnością zaobserwujesz jego ustąpienie już po pierwszym treningu EMS! Trening ems powinno się wykonywać po 20 minut raz w tygodniu – taka częstotliwość, pozwala bardzo szybko zaobserwować pierwsze efekty ćwiczeń, które są widoczne już po miesiącu od ich rozpoczęcia.

Trening ems skutki uboczne

Czy trening ems jest bezpieczny? Trening EMS nie obciąża stawów i cechuje się niezwykle niskim ryzykiem powstawania kontuzji. Przeprowadzony pod czujnym okiem wykwalifikowanego trenera personalnego, jest całkowicie bezpieczny. Trener zadba także o opracowanie planu treningowego oraz stałe monitorowanie naszych postępów. Przeciwwskazaniami do treningu z wykorzystaniem elektrostymulacji mięśni, jest wszczepiony rozrusznik serca, ciąża oraz choroba nowotworowa.

Trening ems efekty forum – przegląd waszych opinii

Efekty treningu ems, pojawiają się już po kilku tygodniach od rozpoczęcia ćwiczeń. Efekty są jednak ściśle uzależnione od wielu czynników, takich jak predyspozycje genetyczne, waga wyjściowa, intensywność treningu, zdrowy tryb życia czy stosowanie odpowiedniej diety. Najbardziej oszałamiające metamorfozy możemy zaobserwować, podczas systematycznego uczęszczania na treningi. Wielu z naszych klientów jest zadowolonych z uzyskanych efektów oraz indywidualnego podejścia do klienta, jakie oferuje nasze studio. Klienci chwalą sobie także krótki czas trwania treningów, w porównaniu z klasycznymi treningami przeprowadzanymi na siłowni. Trening EMS pozwala zaoszczędzić sporo czasu – 20 minut treningu, zastępuje aż 3 godziny tradycyjnych ćwiczeń na siłowni!