Trening EMS- ile kalorii można spalić?

Dbanie o zdrowie jest bardzo ważne. Jednym z elementów tych działań powinna być zarówno odpowiednia i zbilansowana dieta, jak i aktywność fizyczna. Jednak ne=ie zawsze w natłoku zadań i obowiązków mamy możliwość wygospodarowania kilka razy w tygodniu czasu na godzinny trening. Z rozwiązaniem przychodzi trening EMS, czyli aktywność, która w krótkim czasie pozwoli dojść nam do formy.

Trening EMS – kalorie

Choć siłownie pękają w szwach od osób aktywnie spędzających czas wolny, to coraz to większą popularnością cieszą się treningi EMS. Aby uzyskać upragnioną i umięśnioną i szczupłą sylwetkę należy odpowiednio się napracować. Kluczowa będzie zarówno zbilansowana dieta, jak i aktywność fizyczna.

Co w sytuacji, gdy nie możesz pojawić się trzy razy w tygodniu na siłowni i zrobić godzinnego treningu? Czy musisz rezygnować ze szczupłej i idealnej sylwetki? Jeśli chcesz spalić tkankę tłuszczową i zbudować masę mięśniową musisz podnieść tempo metabolizmu. Co oznacza, że każda aktywność fizyczna będzie tu na wagę złota.

Również trening EMS sprawdzi się do tego doskonale. Dzięki niemu szybsza przemiana materii, ale i efektywniejsze spalanie tkanki tłuszczowej oraz zgrabna i wyrzeźbiona sylwetka będą na wyciągnięcie ręki. Czy wiesz, czym tak naprawdę są takie treningi?

Chcesz dowiedzieć się jak wygląda trening EMS? Jest to aktywność fizyczna z wykorzystaniem elektrostymulacji mięśni. Dzięki temu efekty treningu mogą dotrzeć do głębszych partii mięśni. Elektrostymulacja mięśniowa pobudza mięśnie głębokie, krążenie krwi i spalanie tkanki tłuszczowej.

EMS – spalanie kalorii

Trening z wykorzystaniem elektrostymulacji mięśni jest coraz bardziej popularny. Nie jest tajemnicą, że spalanie kalorii i przyspieszona przemiana materii są jednym z głównych celów każdego treningu i aktywności fizycznej.

Zatem ile kalorii można spalić podczas jednej sesji treningowej EMS? Jeden trening EMS trwa około 20 minut. Zaskakujące jest, że podczas tylko jednej jednostki treningowej spalić można od 1000 aż do 1300 kcal. Tak wysoki współczynnik aktywności fizycznej i intensywne treningi EMS pozwolą przyspieszyć efektywniej proces odchudzania.

Dzięki aktywności fizycznej na treningu EMS będziesz mógł cieszyć się szybkimi i dużymi efektami. Masa mięśniowa, spalanie tkanki tłuszczowej i przyspieszony metabolizm to główne zalety treningu EMS.

Dzięki elektrostymulacji mięśni nie będziesz musiał przesiadywać na siłowni kilkadziesiąt minut. Aby pozbyć się tkanki tłuszczowej i osiągnąć wymarzone efekty wystarczy nawet mniej niż pół godziny.

Trening EMS a odchudzanie

Trening EMS wpływa pozytywnie na krążenie krwi, spalanie tkanki tłuszczowej czy tempo metabolizmu. Określa cele i pracę, którą musisz wykonać. Jeśli zwykły trening nie dociera do mięśni głębokich i masz wrażanie, że codzienne aktywności nie polepszają Twojej kondycji, to powinieneś spróbować czegoś nowego.

Podczas odpowiedniego treningu zadbasz nie tylko o swój wygląd zewnętrzny, ale i kondycję i zdrowie. Częsta aktywność to gwarancja, że zyskasz swobodę ruchów, spalisz kalorii dużo i zgubisz kilka centymetrów w biodrach.

Elektrostymulacja a odchudzanie

Dodatkowe czynności, jak np. bieganie na bieżni, jazda na rowerze pozwalają przyspieszyć metabolizm i pozwala spalić odpowiednią ilość kalorii. Nie jest tajemnicą, że organizmowi potrzebne są ćwiczenia i aktywności.

Dzięki temu organizm pracuje, a my możemy spalić nadprogramowe kilogramy i uzyskać oczekiwane efekty. Trening EMS to propozycja dla wszystkich, których celem jest utrata tkanki tłuszczowej i zbudowanie masy mięśniowej.

Elektrostymulacja EMS – efekty

Niska aktywność fizyczna, zła dieta i złe nawyki sprzyjają nadwadze czy problemom zdrowotnym. Dlatego warto włączyć do swojej codzienności sport i ćwiczenia, które przywrócą sprawność w ciele i umyśle.

Jeśli jednak nie masz czasu na tradycyjną aktywność fizyczną, powinieneś spróbować treningu EMS.