Trening EMS Sopot

Sprawdź, dlaczego pokochasz go od razu.

Trening EMS w Sopocie

Trening EMS (Electrical Muscle Stimulation) – jest nowoczesnym sposobem na pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej, a jednocześnie na zminimalizowanie wysiłku fizycznego. Wystarczy mniej niż godzina tygodniowo, aby osiągnąć pożądany cel! Trening EMS opiera się na intensywnym pobudzaniu mięśni szkieletowych, wykorzystując do tego impulsy prądu stałego i zmiennego o różnorodnej częstotliwości.

Dlaczego warto postawić na nasz trening pod napięciem w Sopocie?

Dzięki treningom EMS można skutecznie schudnąć ze względu na to, że pracują wszystkie główne partie mięśniowe. W mig pożegnasz tłuszcz!

Metabolizm zostaje odpowiednio pobudzony. Tłuszcz spala się nawet do dwóch dni od zakończenia treningu, co jest ogromnym plusem!

Treningi EMS trwają 25 minut. To czas, który każdy może wygospodarować w ciągu dnia. Wystarczy zrezygnować z jednej drobnej czynności!

Jest odpowiedni nawet dla osób początkujących! Od teraz nie ma już żadnych wymówek – wystarczy znaleźć kilka minut dwa razy w tygodniu, aby zyskać ogrom korzyści.

Jakie efekty przynosi elektrostymulacja mięśniowa w Sopocie?

  • Podnosi ogólną sprawność mięśni, wzmacnia je i usprawnia ich funkcje.
  • Poprawia kondycję fizyczną w każdym wieku.
  • Zwiększa ukrwienie organizmu oraz uczy prawidłowego oddychania.
  • Modeluje sylwetkę – znacznie polepsza jej wygląd.
  • Pozbywa się cellulitu i redukuje tkankę tłuszczową.

Jeden zabieg dla wielu korzyści

Już nie musisz rozkładać czasu pomiędzy ćwiczenia na odchudzanie, ćwiczenia na kształtowanie sylwetki czy zabiegi estetyczne poprawiające wygląd skóry. Wszystko to odnajdziesz w elektrostymulacji mięśniowej. Oszczędzasz czas, pieniądze i energię, którą możesz spożytkować w inny, ciekawy sposób!

Od teraz nie masz już żadnych wymówek

Wybierz najbardziej efektywny trening pod napięciem w Sopocie. Zmień swoje nawyki już teraz i skorzystaj z wielu atutów, jakie zapewnią Ci regularne treningi EMS. Zobaczysz, że elektrostymulacja mięśni to klucz do wymarzonej formy! Nad przebiegiem treningu EMS czuwa trener personalny, dlatego ćwiczenia są bardzo bezpieczne! Przed rozpoczęciem treningów EMS warto przeprowadzić analizę składu ciała. Dzięki temu przekonamy się, jakie efekty osiągnęliśmy dzięki elektrostymulacji mięśni.

Zamień telewizję na elektrostymulację

Będziesz zaskoczony efektami!

Dla kogo przeznaczone są treningi typu EMS?

Mogłoby się wydawać, że trening EMS (elektrostymulacji mięśni) może nie być odpowiedni dla każdego, że trzeba mieć odpowiednie predyspozycje, aby móc z niego skorzystać. Czy jest tak rzeczywiście? Prawda jest taka, że treningi EMS są dla każdego, kto ma chęć popracować nad swoim ciałem w sposób efektywny. Przede wszystkim więc są skierowane do tych osób, które cenią sobie swój czas i chcą zaoszczędzić godziny spędzone na długich treningach. Zatem każdy, kto chce poprawić swoją kondycję fizyczną oraz wzmocnić ciało czy poprawić wygląd swojej sylwetki, może na taki trening przyjść. Efektem będzie wysportowana sylwetka i wzrost masy mięśniowej.

Warto jednak pamiętać o przeciwwskazaniach do treningów. One istnieją, ponieważ każda sesja EMS polega na elektrostymulacji. Z tego względu treningi tego typu nie są polecane osobom z rozrusznikiem serca (lub innymi częściami elektrycznymi w ciele) czy z chorobą nowotworową. Nie zaleca się również ćwiczeń kobietom w ciąży, karmiącym piersią, osobom z chorobami skóry, nieleczonym nadciśnieniem czy gorączką.

Czy mogę wybrać się na taki trening, jeśli nie mam dobrej kondycji fizycznej i nie ćwiczyłam/ćwiczyłem wcześniej?

Oczywiście! To są ćwiczenia o takim stopniu intensywności, że każdy sobie z nim poradzi. Trening został opracowany właśnie z myślą o takich osobach. Nawet ci, którzy nie mają doświadczenia sportowego, będą czerpać z treningów korzyści, a dodatkowo ćwiczenia nie będą dla nich męczące.

Co się dzieje w ciągu tych 20-25 minut?

Tyle trwają cały trening EMS. Stosowana podczas ćwiczeń elektrostymulacja pomaga osiągnąć lepsze efekty w krótszym czasie, z tego względu 20 minut treningu pod okiem doświadczonego trenera to czas wystarczający. Nie jest to więc intensywny trening, ale równie efektywny.